Promocija lokalnih brendova

Etno mreža, uz podršku NALED-a i lokalnih samouprava, otvorila je danas u Knez Mihailovoj ulici prodajnu izložbu lokalnih brendova „Srbija u Beogradu“ na kojoj će Pirot, Sombor, Inđija, Leskovac, Pančevo, Loznica i drugi gradovi i opštine prikazati prepoznatljive proizvode svog kraja.

Postavka obuhvata tradicionalne rukotvorine i hranu s geografskom oznakom porekla kao što su bezdanski damast, pirotski i staparski ćilim, somborski sir, kačkavalj sa Stare planine, dvopređne knjaževačke čarape, fruškogorski i homoljski med, banatska šara iz Pančeva, vlaški motivi iz istočne Srbije, leskovački ajvar, suve šljive iz Osečine, valjevski duvan čvarci, lemeški kulen, ariljske maline, užički kajmak, keramika iz Zlakuse, pirotska grnčarija i drugi lokalni brendovi koji stvaraju autentični doživljaj Srbije.

Manifestaciju su otvorili gradski menadžer Goran Vesić i ambasadorka Australije u Srbiji, Nj.E. Džulija Fini, u prisustvu zamenika gradonačelnika Beograda Andreje Mladenovića, predstavnika Turističke organizacije Beograda i gradskih sekretarijata, gradonačelnika i lokalnih zvaničnika. Tom prilikom najavljeno je otvaranje gradske etno galerije početkom 2017. koja će imati stalnu ponudu autentičnih brendova iz svih krajeva Srbije.

smrtovnice Osmrtnice